Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-17, 10:15   #201
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Jeg tenker at de som driver alternativt til raseavl i norge i dag, ikke er noe bedre - heller tvert om. Designhundmiljøet er ikke akkurat karakterisert av fokus på helse og linjer man avler på, og det å blande to raser med sykdommer, er jo å doble problemet, ikke halvere det. Jeg tenker at fokus på helse, er nøkkelordet her. Og med det mener jeg ikke bare at man har en tilsynelatende frisk hund man avler videre på, emn at man kjenner hundens genetiske historie gjennom mange generasjoner, og avler kun på individer som selv er friske og som kommer fra friske linjer.

Jeg har forøbrig planer om å li oppdretter etterhvert, og årsaken til det er mitt engasjement for helsefokus. Selv om jeg planlegger å drive raseavl.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat