Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-17, 16:36   #25
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du gått Berkåk - Nidaros på Pilegrimsleden?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Var det myrete i Meldal?

Jeg ser stor forskjell Orkdal/Skaun der. Sånt er så avhengig av hva som gjøres lokalt.
Var det greit framkommelig på stien mellom Hongslo og Solsjøen?

Jeg tullet visst med kommunene. Det var i Orkdal kommune det var fint med klopper, i Meldal var det lite myr, ja.

Vi gikk ikke sti på det strekket, tror jeg. Vi sov på Gumdal Gård, så gikk vi veien til Skytterhuset og et stykke til også inn i marka. Se kartet her, du kan laste ned pdf, og på en av sidene mot slutten er strekket (ruta er ikke så tydelig, det er en grå strek): http://www.pilegrimsleden.no/uploads...grimsleden.pdf

Eller, når jeg ser på kartet var kanskje noe av det strekket på sti. Jo, jeg tror det. Det var delvis såpass vått at vi måtte ha på fjellsko, men så kom vi ut på grusveien igjen før Solsjøen.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat