Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-17, 15:52   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.930
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vises amerikansk basket på TV denne sesongen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De må ha inngått en virkelig superdeal med de amerikanske TV-stasjonene da?

Vi har ikke Chromecast, men da kan det hende i trenger det. Jeg har ikke lyst til å gå glipp av finalen i år, siden jeg valgte å ikke sitte oppe i fjor. :stupid:

Chromecast er gull til så mangt. Tror vi har 5 her i huset Finalen vil du ikke gå glipp av med et abonnement. Og da vil du jo ha full dekning gjennom playoffs også. Hvis man ikke kommer til å se sååå mye gjennom reg.season, så kan man jo vurdere abonnement når playoffs kommer. Men obs - jeg er usikker på om NBA opererer med mndkostnad eller engangskostnad, så det må du evt sjekke.

Har en kompis som bor to timer unna NY, og han rammes av blackouts når Rangers spiller Så sånn sett så har jeg langt bedre tilgang enn ham, men det gjelder da vanlige tv kanaler og sportsdekning (og ikke abonnement gjennom NHL.tv).

Kompisen min som jeg har snakket med i dag som har NBA nevnte at han ikke har sjekket så mye etter All Star kampen, så undersøk litt nærmere.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat