Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 15:32   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.120
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: Forventes det at alle undommer har ski?

Vår femtenåring har heller ikke ski, og ville nok hardnakket nektet å delta med lånte ski også. Heldigvis pleier skolen å ha aking og/eller skøyter som alternativer. Jeg ville foreslått det for skolen, hvis det var vi som var i deres situasjon, og så ville jeg latt ham droppe det hvis de ikke greide å få til det. Å tvinge en skihatende tenåring som knapt kan gå hundre meter på ski med på en 7 km tur med flinke eller halvflinke jevnaldrende ser jeg ingen positive effekter av.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat