Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 15:58   #12
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinn-off: Forventes det at alle undommer har ski?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Eh ... jeg hatet å løpe i gymtimene, men slapp ikke unna det akkurat. Er ikke det litt av det samme?

Jeg ville spurt skolen om de kunne være behjelpelige med utstyr, men ikke fritatt ungen min fordi h*n "ikke hadde lyst".

Jeg tenker det er forskjell på noe man "bare" hater å gjøre, og noe man faktisk ikke kan - Junior på 7 har gått på ski en håndfull ganger i løpet av livet, 7 km hadde vært utelukket for ham. (De har ikke slikt krav her da) Bør ikke skolen skulle lære ungene å gå på ski (de som ikke kan)? Hvis ikke, så er det jo nesten ett "forkunnskapskrav" foreldrene må sørge for at ungene oppfyller før de begynner på skole?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat