Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-18, 11:32   #10
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møter man best mennesker med et negativt syn på livet?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er selv en som har "problemer med overdrevet positive folk", så her har jeg nok lite å bidra med.




Eg er nok «slik» i perioder, i alle fall på eigne vegne. Eg tenker ofte at det eg treng når alt er mørkt og tungt, er ikkje løysingsforslag eller diskusjoner om halvtomme eller halvfulle glass. Det eg kan trenge er å bare ha folk rundt meg, som lar meg vere der eg er, og som ikkje bryr seg om å snakke om kva som er oppi det jævla glasset. Så lenge personen ikkje etterspør løysingar, er det ikkje nødvendig å gå inn i det. Det går an å bare gjere ting saman, utan å skulle løyse verdensproblemer på ein kveld.

(Ja, eg strever med overdrevent løysningsorienterte folk).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat