Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 09:57   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?

Jeg har ganske dårlig hukommelse på slike ting. Også syns jeg det er veldig vanskelig å rangere ting. Så jeg kan ikke plukke ut "boka/filmen/kunstverket/teaterstykket som har betydd mest for meg", fordi det er umulig oppgave. Jeg har selvsagt eksempler fra alle de som har festet seg, som jeg har likt eller mislikt så sterkt at det i allefall har virket inn på meg, men jeg kan ikke rangere det. Fordi de har virket inn på meg på ulike vis, og hva jeg har trengt der og da har variert. På sett og vis er Dirty Dancing min yndlingsfilm, men det er ikke den beste filmen jeg har sett. Jeg husker boka Den hemmelige hagen og Anne-bøkene som noe som virkelig satte seg i meg som barn, men jeg har glemt mye av handlingen nå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat