Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 09:43   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det veldig dyrt å la lysene stå på i alle rom? Pluss ranting om rotete tenårin

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da jeg var 11 fikk jeg ny stemor, og det skar seg først ganske grundig. Hun syns nok at jeg var temmelig dårlig oppdratt, og reagerte på en del ting jeg gjorde (eller ikke gjorde). Jeg på min side syns det var fryktelig frustrerende å forholde meg til irritasjonen fra et nytt menneske som reagerte på ting jeg aldri hadde fått høre noe om tidligere. Vi fant ut av det altså, og nå er hun en av mine yndlingspersoner.

Så når to familier flytter sammen så er det jo gi og ta, begge veier. Jeg syns du skal snakke med samboeren din først, og at dere legger en felles slagplan. Også bør dere kanskje ha et felles familiemøte hvor alle får sagt sitt, og sette regler i fellesskap? Det kan jo hende at dere gjør ting som er frustrerende for den andre delen av familien også, som å mase om lyset.

Ser den og det har jeg også tenkt mye på. Men vi har bodd sammen i over 2 år nå og har et nært og godt forhold, så jeg tror nok ikke det gjør noe at jeg sier fra på en fin måte. Sambo er alltid med i diskusjonene og verken han eller jeg gjør noe særlig forskjell på barna.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat