Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 15:00   #17
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?

Nei, jeg husker ikke godt. Jeg må forstå ting, klarer ikke å huske. (Det er et problem som lærer at jeg ikke husker navna på elevene før etter lang tid.)

Jeg så filmen "gutten i den stripete pysjamas" for lenge siden. Jeg husker ikke hvor lenge, kanskje 3-5 år? Jeg husker at den var gripende, og husker endel av storyen. Så så jeg den om igjen for litt siden. Ja, jeg kjenner igjen ansikter, hus og steder, og endel av hva som skjer. Så kommer slutten. En gripende og forferdelig slutt. Og den kom som et sjokk på meg. Jeg så altså hele filmen for andre gang, og hadde ingen idé om hvordan den sluttet, før de siste minuttene.

I fjor leste jeg kanskje 10 bøker, og kan ikke si så mye av hva som skjedde i hver av dem, kanskje noen linjer, men ingen navn, stedsnavn, årstall, relasjoner... Bortsett fra den om Ove, da.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat