Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-19, 12:46   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Egypt, Hurgada

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Er det sånn der? Men om så er tilfelle, hadde i hvert fall aldri jeg dratt på ferie dit. Ferie skal være avslappende og fint.

Det var sånn, jeg regner med at de praktiserer det fortsatt. Vet ikke om det kjøres med vakter eller kortesje fra flyplass, kommer vel litt an på gjeldende sikkerhetsnivå. Vi kjørte kortesje til Luxor og Kairo, det hadde vært stort angrep på turister ved Luxor tre år tidligere. Tror ikke det er mindre sikkerhetsnivå nå, angrep på turister ved Giza både Desember 2018 og Mai 2019.

https://www.regjeringen.no/no/tema/u...ypt/id2415880/

Greit å lese seg litt opp før avreise med barn. Mine synes sikkerhetsnivået i Roma er i overkant med bevæpnet militær og militære kjøretøy ved alle serverdigheter og t-bane stasjoner i sentrum.

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 28-08-19 kl 13:55.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat