Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-17, 11:01   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en hva- ville- du- gjort- poll: 17. Mai

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg lærte den harde måten. Min løsning ble: "Dersom ingen melder seg innen i morgen klokken 17.00 så trekkes det lapp om vervet". Og klokken 17 ble det trukket lapp og på Facebook skrev jeg bare at vedkommende skulle være med i komiteen og skulle det ikke passe fikk vedkommende selv finne noen andre som kunne.

Dette.

Noen må utpekes, og må selv finne en erstatter eller så mange medhjelpere som det er behov for. Understrek at personene som velges ut IKKE skal sitte med alt arbeidet, de skal delegere oppgaver til ALLE foreldrene. Alle må bidra med noe. De som ikke kan stå i kiosk/arrangere leker/pynte e.l. må I DET MINSTE bidra med kake eller loddpremie. De som reiser vekk kan levere dette på forhånd, eller ta en ringerunde og skaffe premier til eventuelt lotteri/tombola, og avtale henting av disse. Fruktkurv fra matbutikken, gavekort/billetter fra lokale restauranter/kino/svømmehall/lekeland e.l. Alle kan gjøre noe. De som av en eller annen grunn ikke kan stille selve dagen, eller de som foretrekker/ikke ønsker bestemte oppgaver skriver dette i en mail. Ut over dette blir det satt opp liste med arbeidsoppgaver som sendes ut i god tid, og folk bytter seg imellom hvis de ikke kan utføre eller liker arbeidsoppgaven de har fått.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat