Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 21:27   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.007
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får vondt inni meg når jeg leser sånt. Jeg er overvektig, men familien min har et sunt kosthold. Jeg spiser bare altfor mye godter, men det klarer de andre å holde seg unna.

Som så mange andre sier, så har min overvekt bidratt ekstra til at jeg er forholdsvis godt oppdatert når det kosthold. Snuppa kan jo ha samme disposisjoner som meg, men hun lærer i det minste sunne matvaner hjemme.

Så over til "dissing" av BMI. Min kjære har BMI som tilsier at han er utsatt for særlig helserisiko. De som har sett ham vet at det overhodet ikke er tilfelle.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat