Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-07, 22:45   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Storforlangende?

Er jeg storforlangende når jeg synes de ansatte i Andungens barnehage bør sjekke sekken hans etter gummistøvler?

Faktum: Mandag i dag, Andamannen hadde levert Andungen, og ikke satt støvlene hans på "rett plass" ytterst i gangen, men synlige i en åpen sekk som hang på plassen hans. Da jeg hentet Andungen kl 1630 var barna fortsatt ute. Der var Andungen i pissregn, i regndress og med joggesko. Den ansatte fortalte at Andungen hadde sagt at Pappa hadde glemte støvlene hans. Ja, da så, da var de jo ikke noe vits i å sjekke mer. Han er altså 4 år.

Jeg synes dette er for drøyt. Og blir egentlig skikkelig forbanna. OK, en feil fra far, men det får da være måte på tafatthet? Evt kunne de ha ringt, Knøtto er jo fortsatt ikke i barnehage (det vet de jo) slik at om Andungens historie hadde vært sann, kunne vi svippet bort med støvler. Sukk.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat