Tråd: Tursandaler
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-20, 21:38   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tursandaler

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg gleder meg alltid til sandalsesongen, så jeg tror det? Jeg bruker 35 i sko og det er sjelden jeg finner sko som sitter virkelig godt på. Det merkes på sommeren om man må bruke kraftige sokker eller ekstra såle i skoene. Barnesko er ok, men man kan merke at de ikke er laget for å brukes over tid, og de er ofte brede. Sandaler har jo gjerne justering både rundt ankelen og over vristen. De pleier å sitte godt på.

Jada, det går sikkert fint. Jeg er glad i sandaler selv. Men når jeg går tur (og spesielt på svaberg, som du nevnte), så synes jeg det er ustabilt. Men det kommer nok litt an på hva slags turer det er snakk om også. Jeg misliker for eksempel veldig å få grus og sand på føttene, så jeg er nødt å bruke joggesko på grusveier og på strand.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat