Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-20, 09:25   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Jeg tenker Bogstadveien hvis dere vil til en gate og ha helt vanlige butikker for en 15-åring.

Min 15-åring handler aller mest på Oslo City. Til kjøpesenter å være synes jeg ikke det er så verst. De har mange forskjellige butikker, og greit å finne frem (sikkert siden det er der jeg har vært mest).

Jeg foreslår at dere spiser lunsj på Oslo Street Food i Torggata. Og så svelger du den kamelen og lar henne kjøpe håpløst dyr boblevaffel med unicorn-pynt. Oslo Street Food har blitt veldig flinke på smittevern, så man finner et bord og bestiller all mat og drikke ved hjelp av en app. Så får man melding når det er klart til å hentes. Jeg håper egentlig at de viderefører den ordningen også når smittevern ikke er like viktig lenger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat