Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-20, 09:45   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.981
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvis hun hadde hatt med en artsfrende hadde jeg sluppet dem inn på Oslo City og latt dem slå seg løs der noen timer på egenhånd. Men tror det blir litt kjedelig for henne å gå der inne alene, og det blir vanskelig å få med resten av familien dit (spørs om jeg må låne snuppa di noen timer. ). Men Bogstadveien høres ut som et alternativ. Takk for tips!

Du får sende meg melding om når dere er her. Jeg har en mistanke om at våre 15-åringer hadde funnet helt greit ut av dette sammen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat