Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-20, 10:22   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Bogstadveien er bra, men øvre del er en byggeplass for tiden (hele gata er gravd opp), så det kan legge en demper på opplevelsen. Karl Johan er også helt ok, men begge gater er veldig turistifisert.

Tror ikke det har så mye å si for min 15-åring at det er turistifisert. Ungene har ikke vært så mye rundt i Oslo, så vi legger uansett inn en del "obligatoriske" turistattraksjoner som Operaen, Stortinget, Slottet etc, så Karl Johan kommer vi sikkert til å bevege oss langs uansett (kommer også til å legge inn helt andre ting og steder som er mer etter mine ønsker, så dette blir den delen som er på ungenes premisser). Og mine vil sikkert også synes at Hard Rock Cafe er stas, det har vi jo ikke her (Starbucks er de ferdige med). Vi rekker nok ikke over alt vi har lyst til, men greit å ha noen alternativ å velge mellom, så får vi bare prioritere når det nærmer seg. Men har lovet 15-åringen at hun skal få shoppe, så det må jeg i alle fall holde. Og da er det supert med tips som gjør at hun får sett mest mulig over et minst mulig område (helst unntatt senter, som sagt), så vi slipper å kaste bort tid ved å gå på feil sted. Og hvis det kombineres med andre severdigheter i samme område så er det bare en fordel.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat