Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-20, 15:48   #85
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Da kan dere sikkert klage, eller?

Nei, så vidt jeg har forstått er det kun grunnskole man kan klage på trafikksikkerheten. På videregående tar de ikke hensyn til om veien er trygg. Et alternativ er å prøve å søke skyss basert på diagnosene hun har, vi får sjekke med skolen om det er mulig, for det er de som må sende inn søknad på det. Jeg skjønner jo at grensen må gå et sted, bare surt når det er snakk om noen få meter. Vi bor rett ovenfor busstoppet, så tror faktisk dette kun gjelder vårt og kanskje nabohuset i byggefeltet vi bor. Jeg har liksom bare regnet med at hun fikk, siden alle andre ungdommene her har fått.

Uansett om det hadde vært trygg skolevei hadde vi nok betalt for buss, nesten 6 km til og fra er langt når det er senhøst og vinter.

zinatara er ikke aktiv