Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-20, 16:48   #41
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste byen og bydelen?

Grimstad! Lyset, sjøen, husene og atmosfæren. Vi flyttet hit for 18 år siden og nesten hver eneste dag jeg går eller kjører her tenker jeg at jeg er kjempeheldig som bor i den vakreste byen jeg vet om. Vi forelsket oss i byen fordi den er så pen, vi ble boende fordi det er lett å leve et godt liv her. Mange tilbud til barna. Lave boligpriser. Studenter som setter preg på byen. De første nypotetene fra Reddal. Rusleavstand til alt. Barnebokfestival. Strand og sjøliv. Nytt bibliotek. Universitet og forskningsmiljø. Apotekergården. Kortfilmfestivalen. Restauranten Smag&Behag. Ibsen- og Hamsunfestivalen. Groos badestrand. Sommerrevyen. Vi har bare ett trafikklys, men mange cafeer. Og det aller beste skolebrødet. Tradisjon og åpenhet. Bedehus og Esben Esther. Nevnte jeg at det er veldig pent her?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat