Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-20, 18:04   #42
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste byen og bydelen?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Grimstad! Lyset, sjøen, husene og atmosfæren. Vi flyttet hit for 18 år siden og nesten hver eneste dag jeg går eller kjører her tenker jeg at jeg er kjempeheldig som bor i den vakreste byen jeg vet om. Vi forelsket oss i byen fordi den er så pen, vi ble boende fordi det er lett å leve et godt liv her. Mange tilbud til barna. Lave boligpriser. Studenter som setter preg på byen. De første nypotetene fra Reddal. Rusleavstand til alt. Barnebokfestival. Strand og sjøliv. Nytt bibliotek. Universitet og forskningsmiljø. Apotekergården. Kortfilmfestivalen. Restauranten Smag&Behag. Ibsen- og Hamsunfestivalen. Groos badestrand. Sommerrevyen. Vi har bare ett trafikklys, men mange cafeer. Og det aller beste skolebrødet. Tradisjon og åpenhet. Bedehus og Esben Esther. Nevnte jeg at det er veldig pent her?

Mamma er fra Arendal og sier at om hun skulle bodd et annet sted enn Kr.sand hadde det blitt Grimstad. Kan signere alt du skriver.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat