Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-19, 20:45   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen blåste løvet inn i vår hage

Fnis, nå har jeg noen veldig morsomme bilder av den passiv-aggressive naboen din i hodet, som står der med litt sånn "Bare prøv å si noe!"-mine i ansiktet mens han blåser i vei. Jeg tror du trygt kan slå fast at han ikke er glad i løvtrærne dine. Han har sikkert ikke reflektert over at hans hekk feller på din side. Du får trøste deg med at din hage med løv bidrar til å gi humler og pinnsvin vinterdvale, og du kan isolere blomsterbedene dine med løvet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat