Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-06, 09:10   #16
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Atter en gang starter jeg dagens første.

God formiddag, for det er vel det det er for deg nå.

Det var fryktelig så tidlig frøkna di våkner. Håper hun og du sover litt i løpet av dagen.

Jeg har to sovetroll. I helgene er det deilig, men i uken er det rett og slett litt dumt. Jeg må lirke dem ut av sengen når klokka er syv. Er jeg litt for brå blir de paddesure begge to. Det er ikke alltid morsomt å bruke ti minutter på å vekke noen når man har dårlig tid. Men har jeg vekket på riktig måte pleier resten av morgenstellet å gå greit. Har jeg derimot gjort noe feil må jeg lirke på klær og lirke ut i bilen og lirke inn i bhg. Men som sag i helgene er det deilig å ha sovetroll.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat