Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-16, 08:15   #18
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er blitt kidnapped!

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Slur (fra Harry Potter)

Slur har jo faktisk bare prøvd å redde Lily Potter så jeg tror han ikke er så flink til redningsarbeid.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Lord Peter Wimsey. Alltid.

Om du henger opp ned i et tau over et flammehav voktet av 100 orker (som faktisk ikke blir påvirket av sarkasmer), så vil du at Wimsey skal gjøre et forsøk?
Han er derimot den perfekte om man er i et dødskjedelig selskap da, enn å møte han over Pimm's-bollen!

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Det er jo en drøss av Marvel og DC superhelter som hadde gjort jobben knirkefritt and looking goooood doin' it, men hadde jo ikke sagt nei takk til Aragorn eller oh, yes, Legolas. De er jo seiglivet og kreative som få. Men herregud, nå føler jeg at jeg har gått inn det det klesskapet til C.S Lewis - virker som en liten sak å utforske, men så viser det seg at det er så mye inni der at det er umulig å velge

Aragorn er jo opptatt og Legolas bor hjemme hos foreldrene sine selv om han er 2032 år.

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Harry Dresden! Ingen over, ingen ved siden. Han kan komme på ryggen til et reanimert t-rexskjelett, med Butters trommende som en gal bak seg. Staff blazing, and prophanitys flying!

Harry Blackstone Copperfield Dresden.

Eller Modesty Blaise og Willie Garvin.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat