Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-17, 11:00   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvordan spiser du fastelavnsboller?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Liker best makronfyll eller morfar sine bergensboller som han alltid laget til fastelavn. Han snudde bollen opp-ned, skar den i to, tok ut litt av fyllet og fylte hullet med en flytende blanding av smør, fløte, litt melis/sukker (vanilje er også godt) og masse kardemomme. La på lokket (bunnen) og stekte dem litt i ovnen så alt ble varmt og kremen liksom gjennomsyret bollen. åååh, barndomsminner!
Boller med krem er godt det og, men veldig mektig, så jeg orker stort sett bare en halvdel. Spiser helst med skje/gaffel da jeg hater matsøl. Spiser egentlig det meste med bestikk, inkludert pizza, taco og burgere. De fleste jeg kjenner hviner av fryd over å gå på etiopisk restaurant og få spise med hendene. Jeg ber om bestikk der og, til tross for blikk.

Tror det heter Hetevegger/ heitevegger. jeg har aldri sett eller smakt det, men lært om det på nettet i voksen alder. Ja, bergenser her ...

Jeg liker egentlig ikke fastelavnsboller så godt, men i går hadde jeg både makronfyll og vaniljekrem tilgjengelig så de ble det bra. Jeg oppdaget at jeg spiser med kniv og gaffel!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat