Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-20, 13:41   #13
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Endre bilforsikring en kort stund?

Nytt svar:
Dette er dessverre ikke noe vi kan unnvike fra da det er felles regel for alle som gjør denne justeringen. Dette er for å gjøre en korrekt prisberegning ut i fra risiko.

Så jeg svarte at de fikk bytte nå så vurderer jeg forsikringen hos dem ved en senere anledning. Og det gjør jeg nok om de ikke retter tilbake. Vi har jo vurdert å endre til delkasko snart og muligens minke kjørelengde likevel. Det kan de jo ikke nekte oss. Så jeg synes de er tullete å svare slik.

De bør skjønne at de taper rimelig mye fra oss om jeg blir for sur. 2 biler, hytte, hus, reiseforsikring og 3 barneforsikringer...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat