Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-21, 16:00   #102
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?

Det er utrolig deilig at mannen er hjemme så han ikke bruker 1 time reisevei hjem fra jobben. Før var jeg alltid alene til 17.30.

Det er mye mindre stress med jobben å ha møter på nett, slipper å bruke tid på å reise og å sitte i unødige møter. Jeg blir MYE mindre sliten av møter på nett. Jeg har funnet ut at jeg bruker mye energi i personlige møter med andre, og at jeg klarer å jobbe mye mer når jeg ikke må treffe andre som jeg føler suger energi. På jobben er det en del mennesker jeg faktisk er glad for å slippe å se... og når jeg trenger å diskutere saker har jeg funnet ut at jeg lettere konsentrerer meg om viktige ting som blir sagt når jeg bare lytter i telefonen enn å treffe mennesket som prater. Veldig viktig lærdom.

Det jeg savner er derimot de uformelle treffene på jobb, der man småprater med folk som GIR energi. Har vel rett og slett lært meg forskjellen mellom hva og hvem som gir og tar energi. VIKTIG lærdom.

Synes også det har vært lettere at ikke alle vennene til barna er booket opp med aktiviteter. Dette har jeg nemlig følt på at er kjipt når mine egne barn ikke vil gå på aktiviteter. Nå er alle i samme båt. Står litt på slalom sammen, går turer. Føler fritiden er med som på 70-tallet.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat