Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-17, 09:04   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunparkas/kåpe

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg kjøpte en fra Kari Traa i fjor på noe salg, i litt petrolblå farge og oransje detaljer. Dun inni, vann- og vindtett og god og varm.

Det kan høres ut som den jeg fikk i presang. Min er tolags så det er en tynn dunjakke inni som kan tas ut (og brukes alene), og med en relativt vanntett ytterdel. Den har også litt innsving, og det passer meg godt. Den er ikke ikke som en dundyne, men var varm nok gjennom hele vinteren i fjor.

Og på black friday salg så fikk mannen min kjøpt den til 70 % avslag som gjorde prisen svært overkommelig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat