Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-17, 11:36   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva kan jeg plante eller ha i disse vasene?

Jeg har disse fantastiske vintage vasene jeg fant i en brukthandel i Pennsylvania. De er nok inspirert av Lucille Ball og mannen hennes Desi Arnaz. Dessverre kan jeg ikke bruke dem som vaser, siden de er krakelert og de er kjempevanskelige å vaske. Jeg har gjort det en gang, som dere ser, og de er kjempefine med blomster i.

Så hva kan jeg ha i dem istedet? Jeg vil ikke ha plastblomster. I hodet til Lucille er det mulig plante noe, jeg kan bare ha jorden i en pose. Men hva? Det er verre med buketten til Desi, og ikke minst knapphullsblomsten. Kanskje en sånn luftplante?

Eller noe helt, helt annet?



__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat