Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-24, 13:58   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legging av parkett, retning

Nå har jeg vært i trappebutikken. Der traff jeg på en fyr som ga meg veldig god hjelp, og litt ut i samtalen fant vi ut at det faktisk er han som skal montere trappen hjemme hos oss snart. Han sa at trappen min er pakket ut og står på lager, så han tilbød meg å ta med et trinn hjem og prøve. Jeg har parkettprøve hjemme. Så jeg kjørte hjem med et trappetrinn i baksetet. Overraskende stort og tungt, faktisk.

Jeg kom ikke nærmere en løsning, da, for han forstod begge argumentene godt og sa at det der ikke er lett. Men jeg fikk iallfall bekreftet at det ikke nødvendigvis er rart å legge parketten på tvers av trinnene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat