Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-07, 12:17   #16
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink til å ta vare på tingene dine?

Jeg oppfatter mange av tingene i pollen mest som kosmetiske. Pusse sølv, for eksempel, eller olje knivskaft. Jeg er ikke så nøye på det kosmetiske. Men jeg syr i knapper, for det forlenger plaggets levetid betraktelig. Og jeg tar vare på bilen med vask, polering, understellsbehandling, osv.

Jeg eier vel knapt sko som skal pusses. Går mest i diverse stoff-sko, ikke skinn. Og det er ikke noen spesiell ideologi bak det, annet enn at jeg har merkelige føtter sånn at det er vanskelig å finne sko som passer.

Jeg stopper ikke ull-sokker. Dette mest fordi jeg er lite flink og det ender som noe klumpete fæle greier som ingen fot vil ha på. Ellers er det sjelden at ulltøy slites eller ødelegges før det er fravokst. Men hvis en ullgenser fikk et hull på ermet, så ville jeg reparert det.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat