Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-17, 11:18   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hengekøye inne - hvordan få den til å henge skikkelig?

Jeg vil ha mulighet til å henge opp min fantastiske hengekøye fra Bolivia (apropos lykke som kan kjøpes for penger; den er definitivt i den kategorien. Jeg kjøpte den på Etsy og fikk den tilsendt i en eske fullstendig dekket av frimerker. ). Vi har en åpning mellom stua og spisestua der den kan henge, også tar vi den bare til ene siden når man ikke ligger i den.

Men Høvdigen er skeptisk (han kaller det fornuftig). Veggene våre er i murstein, med puss utenpå. Hvordan får man egentlig skikkelig, skikkelig feste, slik at vi kan ligge i hengekøya uten å putedekke gulvet under i redsel for å falle ned?

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat