Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-17, 14:12   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hengekøye inne - hvordan få den til å henge skikkelig?

Jeg har kjøpt dette settet, men det viser seg at den halvveggen jeg hadde tenkt til å feste den i, er en lettvegg. Jeg ser liksom for meg at hele endebjelken blir revet ut når jeg legger meg oppi. Hvor "bredt" må det egentlig være der man henger en hengekøye forå henge behagelig? Lurte nemlig litt på karmen rundt verandadøra og vinduet ut til verandaen. Den er ganske dyp.

Eller bør jeg henge den fra taket? Hvordan vet jeg at jeg treffer noe med hold oppi taket?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat