Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-17, 18:38   #122
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.183
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

For en nydelig apokalypsetråd!

Jeg har noteret meg hvem av dere som er best forberedt, så min plan er å ta med familien og dra på FP-rundreise. Når det er tomt for vann, lightergass og joikaker ett sted, drar vi videre til neste. Tipper vi blir en stund hos Floksa. Underveis kan vi benytte meg av infrastrukturen til den hemmelige organisasjonen til Input som jeg også har hørt rykter om. Dette høres forresten ut som en fin og rimelig sommerferieplan i form av beredskapsøvelse. Hvem vil ha noen m/fam på besøk først?

Komkom
Jeg kan lokke med vedfyring og egen skog med uendelig masse ved og egen elv med friskt vann.
Jeg har også kunnskaper om råvarer som tilsier at vi skal kunne klare oss en god stund her.
Kjellerboden inneholder ymse tørrvarer og gode drikker, og jeg skal sette mannen i gang med å finne ut av hvordan man får limpistolen til å virke uten strøm.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat