Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-17, 09:13   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.470
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Likte ikke forrige runde (og følte meg som den eneste i landet), heller ikke torsdagsklubben, og liker heller ikke denne. Det har aldri vært, og kommer nok aldri til å bli min form for humor.

Jeg har rett og slett aldri hatt sansen for Thomas Gjertsen eller Silje Stang. Otto Jespersen har jeg såvidt ledd av noen få ganger, men da har det vært i andre sammenhenger. Else Koss Furuseth er ikke et fnugg bedre, jeg har ikke likt noen av humorprogrammene hun har hatt før, så det hadde forundret meg stort om jeg skulle like dette.

Siden jeg var ekstremt forutinntatt, både på grunn av min manglende sans for konseptet forrige gang, og på grunn av hva jeg synes om (i alle fall den ene) programlederen, var det nesten ikke noe poeng å se på i det hele tatt, men jeg hadde det på ei lita stund, for ordens skyld, før jeg konkluderte med at fordommene mine ble bekreftet, og byttet kanal. De får ikke flere sjanser. :surpomp:

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-03-17 kl 10:26.
My er aktiv nå   Svar med sitat