Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-15, 12:01   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er den eneste måten jeg greier å trene jevnlig, har jeg funnet ut - "halsbrekkende" prøver jeg ikke på, men jeg pakker bagen helt ferdig (viktig!) og legger frem treningstøy til å kle på meg om morgenen, så jeg kan gå rett på trening. Om morgenen kan jeg nemlig hverken lage eller endre planer, bare gjøre det som allerede er bestemt og tilrettelagt for, så da går det greit. Trene etter jobb, derimot, er helt ut - da har jeg jo hele dagen på meg til å tenke over om jeg egentlig har lyst til å trene og, ikke minst, finne ut hva jeg heller vil gjøre.

... og der har du nok også årsaken til mine midnattlige treningsturer - masse tid til gruing, utsettelser, godtefråtsing og what not.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat