Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 11:46   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.396
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Vi har rømningsvei i det ene takvinduet, da fester man en spak slik at vinduet er hektet bak/øverst, og ikke på midten, men da står det veldig åpent.

Kan du fortelle meg hvordan dette funker? Har dere branntau? Flatt utenfor vinduet? Hvilken etasje?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, jeg savner loftsleiligheten vi hadde!!!

Du kan få komme på besøk når vi er i boks.

Jeg gleder meg til å få tatt i bruk alle møblene våre jeg. Vi har nemlig en hel teakseksjon, sånn med messingstolper, lite glasskap og mye luft, et par lenestoler etter min farfar, et art deco-soveromsett (to nattbord og lavt og høyt skap) og en pastill vi ikke har plass til nå. Også syns Glittermannen det er en god idé at jeg får walk in closet! Jeg er selvfølgelig helt enig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat