Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 13:07   #87
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?

Jeg syns det virker som entreprenørene er lite kreative, og det er vanskelig å diskutere ulike løsninger med dem. Jeg syns det til og med var vanskelig å få begrunnelse på hvorfor vi måtte heve, i stedet for å bygge luftekanalen innover i rommet. Når jeg til slutt skjønte at det var disse bjelkene, som man selvfølgelig ikke kan ta vekk eller flytte, så forstår jeg jo problemet.

Fint om du også oppdaterer her om utfordringene dere også støter på, og takk for tips om PBE, støtte skal sjekkes ut!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat