Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 13:17   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny ligningsverdi for hus

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

[/list]Vi har trapp opp til leiligheten vår og yttergang som bare vi bruker (fordi vi bor øverst), men det er likevel formelt en del av fellesarealet. Da regner jeg at vi kan droppe å ta med dette? Jeg ble litt usikker, i og med at det står "Hele arealet i din bolig skal oppgis, selv om du eier den med andre." Men jeg antar at det refererer til dersom jeg hadde eid selve leiligheten sammen med noen andre, ja?

Jeg har aldri vært borti at felles trapp i blokk eller flermannsbolig regnes inn, så det tror jeg trygt du kan utelate.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat