Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-12, 23:36   #34
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lær meg å spise/like fisk

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Steke eller koke Salmalaks er jo helt idiotisk bruk av penger, forøvrig.

Beklagar, uenig. Salma er verdt pengane. Det er vesensforskjell på steikt salma på panne og laks frå findus. Jo, ein kan vere heldig, men eg opplever det som bingo. For ein nybegyEnner er det i alle fall smart å begynne med salma tenker eg. Eller annan fersk fisk.

Tacokrydder og laks går veldig, veldig bra! Kutt fisken i bitar og dekk med pulver. Steik på panne og server med tacotubs eller wraps, rømme, salsa og alt det "vanlige". Dette var den første fiskeretten eg fekk mine barn til å ete godt av. Etter kvart har vi greid å få dei over på kvit fisk også.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat