Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-16, 10:17   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Så vidt jeg forstod av kapittelet der de var i Manila, så var Victor Olav den eneste de hadde mulighet til å finne, nettopp fordi han hadde så uvanlig navn. Og i første omgang sa de veldig lite om historien hans, og spurte hva moren hadde fortalt. Senere spurte de via mail/Facebook om han hadde fått snakket med moren sin om det. Jeg leste ikke resten så godt, så jeg husker ikke om de hadde kontakt med moren før eller etter de fortalte resten, men de snakket med henne også.

Tonen i artiklene blir forresten bare mer og mer klisjéaktig, og selv jeg som anser meg for å være nokså bibelvant løftet et øyenbryn av alle bibelsitatene som etterhvert dukker opp.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat