Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-18, 08:08   #34
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barbere leggene med gammeldags barberhøvel?

Tenkte jeg kunne rapportere litt, etter å ha brukt Tend skin i ca. en uke.

Først vil jeg nevne hva jeg har prøvd før. Jeg har prøvd Unirens fra Kondomeriet, RFSU krem mot inngrodde hår og kjølende gele fra samme merke. I tillegg har jeg i mange måneder brukt Dalacin stift og Epiduo krem (på resept). Det siste halve året - året har jeg vært sykt plaget med inngrodde hår. Store, vonde og betente. Ingenting av de ovenfor har virket nevneverdig, ikke forebyggende heller. Jeg har i tillegg brukt en formue på barberblader. Passer alltid på at de er rene og skarpe.

Tend skin er veldig sterk! Så har man sensitiv hud burde man prøve på små områder i starten. De første dagene fikk jeg noe som nesten lignet på brannsår, men det var ikke vondt. Jeg tok en fet, parfymefri krem på på natta. Etterhvert kunne jeg bare stryke bort død hud. Resultat? Ingen nye inngrodde hår. Noen av de gamle kom raskt ut. Og det gjenstridige området, hvor jeg tror jeg har flere inngrodde hår på ett område, er snart borte. Etter mange mnd!! Ser ut som det hjelper. Jeg tar på Tend skin morgen og kveld, og kanskje en gang ekstra på det gjenstridige området. Ser ut som om jeg kanskje kan gå med bikinibukse på ferie om to uker.

Men, jeg er fortsatt lei og får mange arr, så fra høsten blir det hårfjerning med laser på meg. Jeg har mye hårvekst og vil se ut som en kjøttkake om dette skal fortsette. Jeg snakker da om håret i bikinilinja (som på meg går laaaangt ut på låret). Resten barberer jeg ikke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat