Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-18, 21:01   #133
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg lurer på om trådstarter ble noe klokere i valget av hund?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Kanskje ikke. FP-avsporing FTW. For å spore tilbake diskusjonen, ta en titt på denne siden. Der kan du kanskje få noen tips!

Jeg vet ikke, men kanskje HI får noen innspill likevel? Hun startet med å si at hun ikke vil ha puddel og begrunnet det. For meg er det ingen hensikt å skulle overbevise om å kjøpe puddel, men jeg kan si at ingen av hennes argumenter stemmer for de pudlene jeg kjenner. De er supermyke i pelsen (ah, akkurat som en pute (sitat mange barn som klapper min hund)), de er ikke spesielt nervøse, veldig kosete og familiekjære. Pelsen krever stell! Klipp den kort, så er problemet løst.

Jeg tror mange har fordommer mot pudler og tror de er jålete gneldrebikkjer. En storpuddel er veldig sprek, kan være med på lange turer og er ikke mer jålete enn eier ønsker.

Vi har ikke angret et sekund på rasen, tror jeg aldri har kjent en mer behagelig og morsom hund.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat