Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-14, 23:41   #13
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Realitetsorientering: Er det OK å vise dette i spisefri?

Jeg hører til de som bare rister oppgitt på hodet av disse musikkvideoene men innser det er pent lite jeg kan gjøre med at de ser disse videoene.

En ting som beroliger meg litt er at jo at de ler mye av de mer ekstreme variantene som f.eks Miley og Minaj. Jeg merker meg at de ser mer på disse "mock up" videoene som harselerer med disse artistene. Har dere sett de? De er jo helt grusomme samtidig som noen av de er utrolig festlige.

Så har jeg lært at Taylor Swift er unik i den forstand at hun faktisk skriver låtene sine selv, har noen fine verdier i forhold til å være seg selv og ikke lar seg styre av mannlige managere (visstnok). OG, - i motsetning til Rihanna, Miley og Nicki så har Taylor Swift stort sett klær på seg når hun synger. Det er jo også en fin og ganske så unik egenskap å ha i dag.

:knirk knirk:

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat