Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-11, 20:55   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad – Enlighten me!

Nei, det er ikke noe man MÅ ha. Du trenger fortsatt laptop og telefon ved siden av, så iPad kommer i tillegg.

Jeg skjønte ikke vitsen før jeg fikk en, men jeg forelsket meg fra første dag og har aldri sett meg tilbake. Laptopen er degradert til jobbmaskin; alt av private ting gjøres nå på iPad.

Jeg ville prioritert 32GB, men hvis du har en iPhone (og skal fortsette å ha det når du bytter ut 3G-en, trenger du ikke 3G lenger. Du kan enkelt kjøre den på nett via iPhonen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat