Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-08, 12:48   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.205
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bør jeg kjøpe mac?

PC-en min ligger på det siste, og jeg lurer på om tiden har kommet til å hoppe over i de frelstes rekker.

Det som taler mot er min sterke aversjon mot Nye Dingser Å Finne Ut Av. Det som taler for er alt det snasne som alle skryter av, og at det visstnok skal være mye mer intuitivt laget. Slik at det ikke BLIR så ille å sette seg inn i. Mer driftssikkert er det visst også.

Jeg tenker på MacBook Pro eller Air.

Men er det mye mikk-makk? ( )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat