Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-09, 21:28   #24
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Når det er sagt, synes jeg det er helt avgjørende at de får en rettferdig rettergang, og det er vel lite trolig ettersom jeg har fulgt med i media.

Ja, det er det jeg mener her også. Dersom de blir dømt uten en rettferdig rettergang blir det beslektet med å holdes fanget av en geriljahær. Da vil vel alle mene det er naturlig at Norge blander seg for å redde dem ut? I tillegg synes jeg da at grusomme forhold i fengsel som må antas å ende med død for de dømte kvalifiserer til samme reaksjon.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat