Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 08:40   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Avspasering varsler man vel? Tar folk seg bare til rette?

Jeg hadde forventet å treffe folk på jobb i dag med mindre de har avtalt annet. Vanlig arbeidsdag er vanlig arbeidsdag.

Jeg vet at det på enkelte arbeidplasser er kultur for å avspasere etter eget forgodtbefinnende. Det er sikkert greit nok om ens tilstedeværelse/manglende tilstedeværelse ikke berører andre whatsoever, men ugreit når andre medarbeidere berøres.

Jeg avspaserer halv dag i dag, men det vet selvsagt mine medarbeidere om. Noe annet skulle tatt seg ut.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat