Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 08:51   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Guava: Forvente som i "jeg antar det blir gjort" eller forvente som i "jeg mener det bør gjøres"? Hvis det er det første kan jeg si at det ikke stemmer. Er det det andre: Jeg er enig. Det er en fordel at flere enn sjefen vet hvor du er hvis du har litt størrelse på arbeidsmiljøet.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det du beskrive i HI Høst tenker jeg går mye på arbeidskultur og ledelse. Det skal være lov å avspasere/ta fri individuelt, men man bør ha rutiner/systemer som gjør det mulig for feks kollegaer eller ledere uten personalanvar (teamledere, fagledere, prosjektledere) å vite hvor folk er.

Og for å krisemaksimere litt - kan jo være greit å vite hvor mange som er på jobb for de som er brannvernledere hvis det begynner å brenne ....

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat