Tråd: Prince
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-16, 13:00   #29
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prince

Ingen over, ingen ved siden. På konserten i konserthuset satt jeg på rad fire eller fem. Det er noe av det største jeg har opplevd - ever. For dem som vil se hvilken fantastisk, leken, flørtende sceneartist han er (med det kuleste bandet)- Forever in my life:

http://www.jukebo.com/prince/music-c...fe,q03mrx.html

Jeg har denne konserten på en dårlig VHS der jeg fikk lyden over på en kassett (minner meg om at jeg må se om jeg finner denne konserten på DVD), har hørt og sett uendelig mange ganger og den er helt fantastisk.

I dag har sitter jeg og hører gjennom album for album mens jeg jobber, og det er bare helt utrolig hva Prince har produsert.

All of this and more
Is for U
With love, sincerity and deepest care
My life with U I share



/

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat