Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-19, 22:44   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det beste du kan få servert på 17. mai-frokost?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Du serverer i alle fall lekre frokoster høres det ut som. Jeg trodde vi skulle få bedre tid da eldste sluttet i korpset og ikke trengte møte grytidlig for revelje, men bunaden må fremdeles på. Det er den som stresser meg.

Takk, jeg håper det blir bra! Bunaden min er heldigvis ikke så veldig strevete å ta på. Og siden resten av selskapet skal videre i skogen er det sikkert ok at den ikke er på når de kommer også.

Vi har egentlig ingen planer utover dette (for første gang), og tar dagen som det kommer. Vi drar nok ned til byen etterhvert, spiser is og titter litt på livet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat